.harus fikirkan poket masa depan.

Wednesday, April 3

move on~

hi. assalamualaikum
 tajuk arini adalah move on~
saya tau sy dah lama x menaip di blog ini
rasa janggal pon ade.
actually i have a lot of things happened to me since my last update
but .. i don't even have time to chillex kat sini.
 you know why? i also don't know

but when tiah tweet pasal shebum~
 omg~ i have a bLOG you knowww

tau x kenapa tajuk aku move on?
susah wei nak move on..seriously memerlukan masa yang pnjg
masa memainkan peranan penting.
aku x berapa percaya org tu lepas break up~ seminggu lepas tu dah flirting with other boy or girl
tp ada jugak yg jenis cepat lupa..bagus la untuk awak.
saya ni susah nak lupa.
tp jangan risau~benda yg berlalu..jgn dikenang
kalau orang dah x nak hold kita..buat ape kite sebijik sesorang nak hold benda tu?
 relationship need two person with heart to work on it
aku x tau kenapa after a long time tak update blog.
dan skrg aku nak update..aku bercerita pasal cinta and relationship

haha~topic tu jelah hok sedak kan?

k lah~ semoga berjumpa lagi.



like it or leave it ♥

1 comment:

monkeyween said...

lets move it move it