.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, January 25

post mortem trans

malam ni dgn hati x rela pegi post mortem untuk program trans selatan
beselah janji melayu..kate kol 9 nak dekat kol 10 baru strt.
1st time pegi post mortem nih..bese lah luahan hati perasaan
ape yg x puas ati sepnjg program..seme keluar kan
luahkan..tp aku cm luah ckit2 je
sbb semua org dah ckp kan ape yg aku x puas ati
org yang aku xpuas ati pon dah mengaku die memg cmtu
x leh wat pe lah kan.
masing2 dah besar~

overall semua cam puas dgn post mortem td
aku x puas ati sbb lame sgt!
aku ade assignment nak kene hntr esok
assignment DE
ade je jwapan nye..dibah bg..tp siyes x phm pe die calculate ni
nak je salin bulat2 pastu tido
memg salin bulat2 pon tp nak gak paham kehendak soalan tu
ni habuk pon tarak!zero kosom osom!

esok plak ade kelas kol 8..DE tp tutor.
saya tiada hati nak pegi.
then ade quiz..ehem..memg x study.
boleh ke nak jawab esok ni?
aigoooo~~~

*Saya suke lecturer manufac saya sbb die pon sllu sbut aigoo~hahah!!TERBAIK!
~~~~saje2 post bnyk2.bosan wat DE kemung!

like it or leave it ♥

No comments: