.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, January 25

demi awak saya sanggup pusing2 taman u berulang kali!

sem lepas x gune awak langsung kan
sem ni saya nak gune..awak wat hal plak
saya dah baik hati tau nak pasang botox kat awak
tp awak lebih2 kan..nak jugak saya wat plastic surgery skli  untuk awak
melampau lah!

saya pusing2 taman u bape kali dah semata2 nak cari kedai navotech.
semua sbb awak.nasib bek x benti kat my idol karok sepam dua
isk..dah la bnde yg awak nak tu mhl.
nak tmbh botox tu dah sedia mhl.ni wat plastic surgery lagi
banyk kedai saya pegi..semua mhl
last2 bile dah jumpe kedai navotech mahal jugak
igt kan murah dari kedai2 lain
last2 saya putus ase..last kedai saya pegi tawarkan bnde tu berharga rm70
saya tawar2 rm65..tp die x nak kasi..saya tawar lagi smpi rm67
memg time tu lam dompet saya ada bnyk tu je tau.
naseb bek uncle tu baik.
*pegg kepala katil smbil menahan sebak*

esok saya dtg lawat awak smbil bwk bnde ni k.
tgu~


bnde ni akan ditanam semasa plastic surgery awak esok
yang sedia ade dah rosak

percuma calculator lagi.boleh la gune time nak kire hutg nanti


awak bakal jadi cmni.
nmpk x?hee~
*ehem..wat bisness rr pasni..black n white seposen selai*
pakcik kayoooo


like it or leave it ♥

No comments: