.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, October 14

dont trust EASY word!

ee waniey ko x yah nak poyyyyo la..
lecturer ckp test 2 very easy.muke dye ckp time tuh memg berseri2 lah~~haish..
tp aku ni....study pon last minute memang kompem hancus la.
ok x nak sebut hancus bnyk2.
saya dah cube buat yang terbaek.tawakal saje kan.


entry kali ni nak cite pe kejadah berlaku pas test td
aku diba n azie mengidam nak makan mempelam.
kat depan FPPSM ade pokok mempelam kecik
bajet pas test tuh nak p petik2 lah.
bajet buah nye rendah..padahal memg tinggi la weh.
nak capai dengan keadaan ketiak 180degree dari perut anda memang x kan tercapai jua.
harapan semata2 ok.

b4 smpi kat depan fakulti itu ade 1 kejadian yang membengang kan aku sedikit
aku mengaku aku takut x berapa takut dgn kucim ni.
td otw nak pegy fppsm nek la ego a.k.a mio aku tuh
kat tepi jalan ada 3 org mamat..x cam melayu cina or india.
salah seorg daripada mereka boleh plak sergah sekor kucing yang sedg nak melintas..
memg si kucim yang kesian tuh terkejut habis lah disergah.
terus accelerate ke arah jalan then berlggr dgn motor aku (side tepi kat kaki tuh)
bunyi agak kuat lah..
aku suh diba patah balik nak tgok kucim tu
tapi kucim tuh da x de.
maybe sbb sakit sgt dye pon lari cari tmpt perlindungan.
aku paling bengang kat mamat yang sergah kucim tu
x patut betol!
naseb bek x arwah kucim tu kat situ
aku arap kucim tu ok.tp aku rase x ok.

then aku igt nak marah mamat tuh.
tapi lupe.
sian kucim tuh~~

ye entry panjang.~


gmbr ni memg blurr

*nab tiah rye bioh.arini pakai tudung coklat sbb bawal hitam yang kusayangi dua2 dibasuh*
*skrg dah kering.sayang bawal hitam*


bawal hitam yang disayangi~
muah.

syria ade warna hitam macam bawal hitam saya x tiah?







like it or leave it ♥

No comments: