.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, May 4

sidah saya buat ni~

. 5 org yg hidup kat dunia ni yg korang tak boleh lupe?
-family kuh!
-cekodok gedik la
-kwn2 skolah dari tabika smpi skrg
-pakwe2 lame
-hong ki!!

*lol..mane ley 5 org je..ramai2 ah

2. 5 benda yg korang sayang nak buang??
-lemak diperut *bukan sy syg,,mereka yg syg saya..x nak pergi2
-enset saya *xkan nak buang wak..
-brg2 yg pernah kwn2 sy bg a.k.a kngn bersme kwn2
-calender cg
-tali pusat *ade kot

3. TIGA benda yg korang impikan akan jadi kenyataan satu hari nanti ?
-sy nak jadi engineer
-saya nak mini cooper s
-saya nak kawen

4. based on question 3,,why??
-dah bljr engineering mesti nak jd engineer kan. *insyaALLAH
-impian koi ni weh!target3!
-dpt anak~

5. tyme bukak lappy website pe yg selalu korunk buka dulu??
-memula fb sbb da curent page
-blog-
-formspring
-youtube
-dramacrazy~

6. 5 org yg korang nak tagged.
-cgs
-sesape nak hambik!

like it or leave it ♥

No comments: