.harus fikirkan poket masa depan.

Wednesday, May 5

belom masenye tok gembira!

tapi saya nak bersorak juga
huaaaaaa ha ha ha ha wah wah wah
ok itu hnye luahan rase
act aku down gile arini
mcm tuuut saje
tp last2 ley handle..sbb..hehe~abaikan..pompuan ni bakal gile dlm mase 5 saat
1 2 3 4 5!
ding ding ding..teeet!!tipu je..beliau normal!

ok2 ni jadual tok short sem~

click la kalo x puas ati

ni tempat2

korang paham x kalo tgok je jadual tuh?
ahaha..
tp aku de berita gembira nak dismpi kan
kalo korg teliti dgn jiwa yg suci..terang tang tang modul itu sehinnga 14/6/10
bermakna.meaning.
aku still ad cuti pas tuh!

perhatian kepada :

mok n tal..saya mahu jumpe kamu
rindu rindu rindu
tp x bermakna saya x rindu yg laen.rindu juga juga juga

CGs *like2
pilih saje kuantan atau kl~
saya turuti..tp2 after dat particular tarikh la yer

hee~gembira jap..tp kan..saya juge mesti berWANG bukan..
anda2 sila2 pilih2 tempat2 yg2 berbajet2 murahan!


aku sem*****!benci ah~


like it or leave it ♥

No comments: