.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, March 27

what the tuutt!

hey tuut tuttt
rase nak mencarut tp ditahan diperut..
penat la mencarut ni..mimie marah tau

smlm dgn muke toya masuk kelas math lmbt 15 minit..
masuk2 je snyp sbb seme tgah jwb quiz..
aku n diba yang x study ni masuk jewla..
*bz test kan..x sempt da nak study mende laen..study last minit..bese r
kami dgn penuh redhadan takwa menjwb quiz smbil tersnyum manja antara 1 sme laen

mlm nye lak test LK
aku ingt boley r score LK
tp semalam haram jadah..
x dpt nak imagine pon bentuk component tu..
sialan! *upss

balik je test tros pegy pesta konvo.
tengkan ati dgn membeli crocs..
kwn2 saya dah beli tp sepasang je..saya punye!

then last kelas 4 dis sem iaitu ptg td..
juga kelas math..ouh shit! *uppss
dpt balik markah quiz smlm..
dan dgn dukacita nye memaklumkan aku dpt markah
1 digit nombor per 40..
memg rase damn gile..dump la ko!

lecturer aku berkate..
sian ko ni.ko bz eh smpi x smpt nak bljr..
sian ko ni..tulah..BZ SGT BERCINTA..dush~
rase cm melayang jap..man!!
adui..i never campo aduk kan belajr dgn bercenta pon tau..
x de pon x makan dua ari sbb gado dgn teman tp mesra~

dlm mase yg same atndence+ carry mark dipassing2
dan juga tnpe membuang mase sir aku bg agy 1 quiz~
memg sngt mencbr sbb aku x study gakk..
balik pesta konvo tros bemesra dgn rakan2 smbil tgok pirates of caribeyan

pabila carry mark smpi ke tgn..
alangkah keciwa nye aku..
shait!!sahit!!saaaahaitsuhaitalitalalola!!

em........tujew *paham2 r kan!benci ah!

gua ni muke je brutal derr..
tp dlm hati ad tmn derr~keciwa der keciwa


like it or leave it ♥

2 comments:

Pieka said...

hehe..kelakar pulakk bca luahan hati nii. C:

sabar ekk.. C;

.waniey jamaludin. said...

huhu~

tgah bersbr la ni..
kalo x sbr memg pokok pisang ditebg2!