.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, March 27

awak curang!

*gmbr yg dicilok dari fb*
cam ni la yap *nmpk feminim je purple ni..
curg dgn aku
aku dgn setia nye menanti dye..
eceh!haha~
dye semakin cute kan kwn2..i like i like
tp x pew la..
x dpt aku nak membawa dye ke jalan yg benar~



okeh..x nak membazir post~
another bed time story..
kesah kwn aku yg dulu tu..
sedikit smbgn

after kecewa dgn mamat yg sebelum nye
dye mula memfokuskan diri dgn bermesra dgn dak2 kelas nye plak
dye memg mesra ala2 bob..MESRAAA

time form 4 dye memg ske tgok dak laki kelas dye ni
even dak laki tu mulut sgt boley thn
disbbkan mereka same2 bersaiz ala2 badang..
mereka menggunakan panggilan gemuk diantara 1 same laen.
mereka nmpk mesra disitu

tp si gemuk tnpe sgn silu kapel dgn clasm8 mereka gak
dye dgn rela hati menjadi org tgh mereka
tp jodoh merka x lame..

naek je f5..dye n si gemuk maseh 1 kelas
mereka maseh mesra seperti dulu
dye maseh menyimpn sedikit perasaan suke tehdp si gemuk
tp si gemuk x pernah tahu
si gemuk x pernah pon menganggap dye lebey dari seorg kwn

abis jew skolah mereka meneruskan hbgn melalui sms dan calling2
dye igt kan mereka akan ad jodoh suatu ari nanti..
dye sedia menunggu jikalau ad tnda sigemuk meminta hubungn serius bsme dye
tp hampa..bukan saje x de hbgn serius
hbgn mereka semakin renggang
si gemuk tidak lagi mempedulikan dye
apatah lagi dye n si gemuk melnjutkan pelajrn ke tmpt yg berbeza

dan akhirnye merka stop berhbg antara 1 same laen
yg paling dye sedey apabila dpt tahu si gemuk telah berkapel dgn dak kolej nye
dye dpt tahu pon dari rkn2

dye berkate pada aku..
"ptt la si gemuk dah x pedulikan aku..dah ad awek rupenye"
dye kecewaa tp apakan daye

aku hnye mampu melihat dan memberi nasihat
tp dye x pernah menangis
dye tahu dye kuat even dye adalah LOSER~

dah la..tu je..p tido waniey..
nanti aku bg smbgn seterusnye~




like it or leave it ♥

No comments: