.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, March 7

perkara biasa.. manusia kan bukan katak

biasa la kan..manusia cepat lupe..
bak kate doktor M..melayu mudah lupe
aku melayu..dan ko juga melayu
aku lupe ko pon lupe..
tp kan pe yg aku lupe ni..
bgn tido je
aku lupe knp aku penat sgt
aku lupe knp aku x larat nak bgn arini
pas mandi baru igt..
ouh..smlm penat jadi sukarelawan rupenye..
mlm tu kuar lak beli brg..
aish ko ni waniey..nyanyok ke ap?
sedangkan tiah pon x lupe ari ap cid start x msg
aku lak lupe aku wat pe smlm~
u noe wat..cid x msg tiah juga after cid pegy kem
kwn tiah dah bg andaian bahawa cid ad awek laen..awek laen la kan..
pastu lak
ym dah same2 on tp x bertegur sape
nymph..tekilan seme ad an
time nyampah tu la kuar ayat..
'aku x suke dyeeee dah"
ok2~tu ayat tiah bile cid x msg dye..
tp sebenarnye kan..
tiah suke dye baaang~


like it or leave it ♥

No comments: