.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, March 7

perangai buruk ko sanjung sbb bajet cam stylo~ duh!!

ayat dah paling kaber aku wat
cam konon tamo aibkan org r..
tp kat blog aku senditi boley je kan..


b4 ni aku memg nak wat dah entry cmni..
tp x jumpe lak bnde yg boley initiate nye,,

tp kan

bermula dari status berbunyi..


click to enlarge

ouh fuck!

bengang x bengang aku still rase geram tau..

yes..i admit i bukan la baek sgt..aku pon ad kutuk org tp paling bnyk kutuk perangai burok r..

kalo muke lawa ensem putih licin kulit sekata tp perangai cam sial pegy mati kau lah!

x perlu kutuk fizikal org beb

mungkin anda rase cam bese je..

tp aku yg dah bnyk kali kene..mula2 boley r simpan agy..

fine aku gemuk gelap hitam dan sbgainye..

tp agak2 r..gemuk wa boley trime..tu slh wa x jage makan..

tp kulit wa..muke wa..hidung wa..

itu keturunan gua tau!

gua dpt dari mak ayah gua!lu jgn sial mulut la weh!

*maaf..emo lebey disini..

astaga..

yang pasal stlo mylo tu plak kan..

cnth..ad sorg mamat yg x dikenali lalu..

dah la ko x knl dye..siap kutuk2 agy fizikal dye..ckp dye gemuk la..perut boncet

kalo kenal kire ok r kan..

then ko n kwn2 seme memg pakat kutuk dye jew la..

tnpe menyedari bhwa anda juga gemuk dan tidak sempurna

mana ad manusia sempurna weh..agk2 r kan..

uh!aku benci nympah la dgn org cmni..

in fact aku memg suke nganjing org..

tp aku maseh berpada2..ye..aku bukan baek..alim apatah lagi..

tp aku maseh tahu..maseh sdr..yang fizikal itu seme ciptaan ALLAH s.w.t

perangai buruk tu ko nye diri sendiri

yang hodoh x semesti nye jahat

yang lawa x semesti nye baek

cukup waniey

study math lu..esok test!



like it or leave it ♥

1 comment:

MyRa Jamaludin said...

saba mieq
kau ttp di hati
owg yg ckp 2 mmg xptt
sengal