.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, October 15

wae?

dua tiga hari ni mcm ade sesuatu yg menggangu fikiran
tido selalu x bape lena
mimpi bukan-bukan~ngarut-ngarut je semua
then time training tadi pon terkena bola kat tepi mta
naseb bek x teruk sbb bola x bape laju
rabu lepas kene bawah dagu~

fikir punye fikir oh ye~
dah tau dah masalah sebenar
masalah nye adelah duit vs nafsu
kalau ikut nafsu memg aku slumber je beli 3rd album SNSD
kalau ikut slumber aku setuju je nak ikut roshee pegi konsert SNSD kat singapore
kalau ikut nafsu aku dah tibai kasut, bag and sweater baru
kalau ikut nafsu dah lame pegang enpon baru
kalau ikut nafsu jugak duit aku dlm bank memg dah hbis aku kerjakan
haish~~

duit makin menipis...padahal baru sebulan dok kat sini
pfffttt~
kalau fikir pasal duit ni smpi bila bila pon x kan habis
wlupun tadi dah pegi karok slma dua jam pon hati tetap rase mcm arghhhh!
#mengabiskan duit lagi~

tapi korang perasan tak?rm50 skrg ni sangat lah kecik nilai nya
rm50 tu shari..eh xsampai sejam pon boleh habis
betul kan??
so how???
*Sigh*

like it or leave it ♥

No comments: