.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, September 27

untunglah kelas kol 8~ [entry berckp depan cermin]

hari-hari la gak kelas start pukul 8 kan except jumaat
dan untuk permulaan ni setiap minggu mesti ade satu kelas kol 8 yang aku x pegi sbb bangun lmbt
kalau dah bgun lmbt subuh pon kompem burn
waniey waniey waniey ~ wake up!!!*goncang bahu*

tadi dibah yang gerak~tapi memg dah kol 8 la kan
dengan perasaan x menentu aku pon baring balik smbil berfikir
why this happened to me? knp aku bangun lmbt?
what did i do last night? ouh aku bace novel hlovate yg terbaru rupenye
very poor time managements~
mintak-mintak la sir x wat quiz.gulp~

actually mcm biasa aku dah terbgun subuh tadi tapi sbb nak tgu 6.30 gak baru nak bangun then aku tertido balik
dah bnyk kali mcm ni~kemon lah waniey..dah terjage tu bangun jelah ye
xpyh nak tido dah~


'' the man that decided to change on the twelfth hour dies on the eleventh.'' 


like it or leave it ♥

No comments: