.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, September 1

my silly day~

1. dari petg sedara mara dah start dtg beraya.disebabkan siang tu dah pakai baju kurung cantik-cantik then dan berbau kiut lepas sesi photography, mlm td aku hnya mampu memakai track bottom bersama jersey arsenal. dari melayan sedara mara ,  mkn same-same..pegi kedai beli mee, amik kuah kari kat umah mak ngah smpi lah semua sedara mara balik baru aku perasaan yang SELUAR AKU KOYAK!!! malu gile weh.koyak besar plak tu..xde sorg pon tego~rasa x nak tgok cermin 2 ari

2.  dgn yakin tnye kat adik beradik sape ade amik rm30 aku dlm purse.terkejut sbb tibe-tibe adik ckp duit aku ade rm25 je time die amik.aku siap buat muka pening and blur sbb x tau duit tu pegi mana. padahal semalamnya aku dah letak dalam angpau skli dgn semua duit raye

3. lepas dah jumpe duit dalam angpau nak cari plak purse..disbbkan kuar pegi beli mee nek kete pakcik sbb semua kereta persendirian dah diblock igtkan purse tertinggal dlm kete pakcik la kan.dah siap msg makcik dah tnye.mak cik siap kol bgtau purse tiada dlm kereta mereka.lepas dah tgok lagi skli baru perasan ade dkt almari buku je.pdhl dah 2,3 kali gak chek kat situ


sengal nye lah ari ni.btw seronok tau sepupu pak cik mak cik wan seme dtg hari ni~peace

like it or leave it ♥

No comments: