.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, September 9

jumaat

hai~jumaat sudah.esok sabtu then ahad pastu isnin
dah start sem baru.korang-korang yang nak kene balik ni dah packing ke?
fine..yg nak packing balik rumah tu kite abaikan k~

aku nak ckp pasal solat jumaat sebenarnya
kadang-kadang aku pelik kenapa lelaki malas nak pegi smyg jumaat
aku x ckp semua.just segelintir
tadi aku pegi kedai..memg time tu dah azan dah~
tapi ade je lelaki2 yg x solat ni pegi kedai
uzur agaknya

then time kat traffic light kbnykn kereta yg lalu driver die lelaki
ade tu belakang kereta tmpl ayat-ayat suci al-quran tapi still x menuju ke masjid
tapi dia masuk kawasan hospital.mungkin ade emergency kan siapa tahu
disebbkan kan rumah aku dekat degan masjid so boleh dgr lah khutbah dan jemaah kat masjid solat
selalunya kan yang aku perasan jugak..imam baru bagi slm x lame lepas dah dgr bunyi motor preeeenggg~~
blah je..padahal imam tgh berzikir lagi

xphm betul lah~


*ah!!malas nye nak packing*

like it or leave it ♥

No comments: