.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, August 12

break fast at restoran nelayan

semalam ikut mama mikhail pegi sopink raye di cogo (sogo)
of coz mikhail n papa die ade sekali
penat siot rase cam nak tercabut kaki ikut mama mikam sopink~ekekekek
aku pon dpt sopink selepas menerima nafkah dari abah~

selesai sopink seperti yang telah dijanji kan
kitorg berbuka kat restoran nelayan
along and hatta pon ade sekali
seronok la ai smlm sbb smpi-smpi je hatta panggil ai ''mummy mieq''

tibe-tibe nak cite pasal restoran nelayan
ini 1st time aku pergi situ
overall tempat die ok dan agak luas
ramai gile org semalam~yelah seme x nak lepaskan peluang berbuka kat situ kan
part makanan ..aku rase x berape sedap lah
lain org lain taste kan
steambot smlm pon x bape menarik hati aku~
biasa kalau mkn steambot aku mengaku akulah org paling rakus sekali
tapi semalam~em~~
bnyk faktor yg mempengaruhi
dengan penat sopink+ramai org and q sgtlah pnjg

so ai makan setakat kenyang je smlm dan bukan kenyang gile mcm selalu
disebabkan aku lupe bwk kamera + kamera fon rosak
aku gune kamera fon mama mikam shje


time baru smpi


hai awak slmt berkenalan


kantoi x pose!


dah berbuka



steambot~bnyk crabs


budak yang x leh jalan lagi
bile nak jln ni?boleh lari2 dgn abam


hai.ini saya.bye


one..two..three!!


aku pon nak jugak bergambo~

fine itu saje~tq abg dhe sbb belnje~



like it or leave it ♥

No comments: