.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, April 9

wow!!!memg aku cool

ini entry terpantas sbb nak pegi training
hari ini memg hari yang agak memalukn tau tau tak?
disbbkan tidur pukul 5pg
makanya arini aku bgun lmbt itu pon dikejutkan oleh dibah
bangun kol 8.45pg and test aku kol 9 pg
memg mandi cepat2 mcm oorang gile~

ape yang memalukan?
smpi kat n24 mase tu orang memg tgh menjwb soalan rr
terpaksa duduk depan skli ha..
dah rr smpi lmbt..pastu dgn yakin diri aku bwk masuk skli note aku
note tu x smpt pon bace..just nak wat penyedap hati je.
lepas tu boleh plak kantoi dgn lecturer
die igt aku bawak toyol nak tiru2...aku dalam hati..gua x de niat nak tiru brai...
oke...name je kene amik..pastu pura2 tekun je jwb..
tolak tmbh..ape yang aku study smlm 40 peratus je melekat kat kepala
sape soh study last minute kan.

hurm..aku rase ni rr balasan nye..smlm study smbil tgok movie.
movie yang tah pape lak tu...legha je lebih
pastu dgn terlepas subuhnye..adess...memg patut rr kene gitu
em...k lah nak pegi training.muah~

like it or leave it ♥

No comments: