.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, April 5

pernah x rase mcm ni?

korang sakit hati dengan sum1 ni..tapi korang x ckp lah korang sakit hati dengan die
yelah..sum1 ni mestilah orang yang korang kenal n boleh tahan rapat
nak ckp kat die yang kate2 die tu kadang2 wat korang sakit ati atau kecik hati
nak kate mcm mane eh?
kalau aku lah..kalau sakit ati mulut memg longkang habis rr
tapi bile kemarahan atau kesakitan hati dah redha..
nyesal plak ckp cmtu..
xsuke kalau kawan2 terase dengan aku
cukuplah sorang yang pernah terasa dan x berape baik dah smpi skrg
pndg pon sipi2 je n selalu nye x pandg terus

mcm mane eh nak ckp yang kite x suke kate2 die.
jap2...aku je yang perasan die mcm tu atau orang laen pon perasan gak eh
em..end up..aku wat layan x layan je rrr
xmampu nak wat lebih2

kepada awak : imissu~~oh gedik kan.nak ckp.kesian kat die.dah rr xdpt on9..aku plak jrg reply msg die ontime.selalu kelaut.die msg kol 9 aku reply 9.30..die reply 945 aku reply kol 2 pg~imsorry~
*aku yakin die xbace pon entry ni*

like it or leave it ♥

4 comments:

. . . h u s n a . . . said...

cool je wani =)

.waniey jamaludin. said...

biasanya aku memg cool..kdg2 je hot..haha

DinMafia said...

wani blanje aq cool blog...bru cool nnti..hahaXD

.waniey jamaludin. said...

cettt!!steambot pon ko xnak bawak..harapn aku nak blnje ko~ha ha ha!!!!!