.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, February 13

JUSCO makes my life easier~

hari ini atas permintaan anak2 yang hendak memakan aiskrim wall's yang baru tu
aku..azie . dibah menuju ke jj taman u
sampai je kat sane cam bese..park motor..masuk jj

usha2 baju..try2 baju 2 helai..kitorg pon cari ape yang hendak dicari
dah siap membeli dan membelah seme kami pon keluar dari situ untuk pulang ke utm
sampai je kat motor aku tercari2 kunci...OMG!!
mane kunci aku??
tepon azie sbb motor die jauh ckit dari motor aku..

diorg tnye aku letak mane kunci?
ingtan aku terus blank..yang igt nye
aku bukak sit motor untuk letak helmet
pastu blank...x igt dah

masuk jj balik untuk cari kunci tu...x jumpe..
tepon papa..papa x agkt..tepon mak..
mak cakp kene cari tukg kunci rr kot

em..duit lagi~~
turun dari jj pegi kat motor balik...
ada pakcik guard jj ni pndg semacam je kat kami..
sbb time tu aku n dibah nga korek2 sit motor..mane tau ade lam tu..
ouh sian wrist dibah luka..sori cicAK~

pastu aku panggil guard jj tu dgn manja..
cakap kunci motor hilang..
ade jumpe x?
pastu diorg masuk pejabat...amik satu log book and aku nmpk kunci aku ditgn die
fuh..lega3~

lepas dah isi form kehilgn kunci di tapak parking dan mengucapkan terima kasih x terhingga
aku pon start lah motor..
tapi motor x nak bg kerja sama!!
x nak start lak tibe2
merajuk agaknye..
setelah beberapa kali cubaan yang tidak berjaya..dua pekerja jj dtg bantu aku..
dgn kekuatan tendgn mereka..motor ku berjaya dihidupkan

yang x boleh blah ayat mamat tu
''tadi kunci tertinggal kan motor..ni motor x leh start plak?''
smbil tersengih2 mamat tu mengucapkan kate2 indah tersebut

adui..malu3~

tapi ape2 pon thanxx JJ~

like it or leave it ♥

2 comments:

ezareena~ said...

serius..sweet giler moto dan kunci moto ko~
hahahahah~

.waniey jamaludin. said...

xpayah nak sweet sgt la...grrr