.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, February 13

contest CANDID TERBAIK

ehem..1st time aku join contest2 ni..b4 ni nak masuk contest paling comel..tapi malu lah plak
bhaha..
contest ini di tagged oleh basirah bioh sae ri yah
pnjg name comercial ko ni..
ok ni syarat2 penyertaan : 
 ko rang kene wat cmni~



tajuk : CONTEST CANDID TERBAIK

anjuran : Mrs Chenta

* sila masukkan gambar candid u ol..ingat gambar mesti candid dan bukan dibuat2 candid.

* xkisah nak taruk gambar ape..yang penting ade muka u ol. ingat, SEKEPING sahaja yang dibenarkan.

*xpayah nak explain panjang lebar pasal gambar tu cuma terangkan bagi paham jer maksud tersirat hokey!! jangan nak mengarut2.. 

contoh : gambar tgh makan nasi.
 cerita : semalam saya pergi keje lupa pakai spender.

nak kena lempang???

* korang wajib tag atleast 3 orang blogger, inform pada diorang yang korang tag diorang, xdelah diorang terkangkang2.. apekebenda apekebenda. faham!!

* kalau korang nak follow ker xnak follow aku xpe. yang ni xwajib.. cuma kalau aku minta details pemenang, senyap jer .. aku bagi hadiah kat orang lain. FAHAM LAGIKK????

tarikh tutup : 20/2/2011

*garu2 kepala*
susah la nak wat pilihan..bnyk betol gmbr candid
penat gelak dah ni.
akhirnya~


time ni seme excited nak amik gmbr dgn ashton cutcher
x nyempat2 lak org yang snap nye kan~
itu je

saya nak tag:
tiah

*sanggup tolak tepi buku thermo sbb contest ni..excited sgt agaknye*
he he he



like it or leave it ♥

No comments: