.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, February 17

aku pernah cite x aku eksiden?

mcm x pernah kan..orang2 tertentu je yang tau
dak2 kelas aku n cG je yang tau
sbb aku x update pasal eksiden?
sbb tamo family aku tahu~
tapi terkantoi sudah sbb aku de simpan gmbr luka eksiden
alamak~

nasib baik x kene marah..fuh!fuh!!

ok..skrg ni bnyk betul eksiden yang berlaku kan
skrg ni kecoh kat kp pasal masuk jalan one way n ade yang nyaris2 nak eksiden n so on
aku pon slalu gak masuk jalan yang slah tu..sbb jauh tau nak pusing u6 tu bile hntr azie or dibah kat u7
tapi lepas ni aku akan cube untuk tidak lalu situ..
sakit woo kalau eksiden...gua pernah merasakannya
tapi aku eksiden x teruk sgt..x pth riuk..
motor je kot yang terok time tu
so berhati- hati ye kwan2 ku~

pastu ade dgr cite gak kes motor hilang
baru tgl x smpi 15 minit...tup tup tup (sambil tgn ketok meja)
hilang motor..padahal dah kunci bagai..tetap hilang
diorg gune magis agaknye..

ok dah x tau nak membebel ape

p/s: naseb bek awk kol saya smlm..kalau x memg nak marah~tapi kenape harini pon senyap je?haish~

like it or leave it ♥

No comments: