.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, January 11

pasar malam atau pesta muda mudi

kenape dari  smlm aku rase kat bwh u5 ni ade orang berkumpul ramai2 mengadakan pesta eh
siap main2 gitar lagi..ok fine...mlm smlm sebb arini cuti..so boleh la bersuke ria
tp arini still ade lagi...ok fine...aku dok tingkat 2..so ape2 bunyi bising kat bawah memg aku boleh dgr
arghhh...aku just rase annoying gile lah
walaupun aku bukan tgh study tp tgok korea...tetap rase annoying
knp eh?sbb aku x dpt join diorg berborak ke ni??

ok lah diorg nak rilek2 kan diri sbb minggu ni pon semua org x bizi lagi
so boleh lepak2 dgn rakan2...borak2 panjang kan
ok think positif..positif sgt ok...positif......

*aku mahu tahu siape yg buat bising ni?dan aku mcm biasa dgr suara gelak itu..haish..emo ke ape aku ni?

sambung tgok sungkyunkwan scandal..

adui...time aku ngah taip ni siap la la la la la lagi ramai2..
hahaha...tolong3!!!!aku gile jap~

like it or leave it ♥

2 comments:

أديبه اسماعيل said...

hahaha...naseb baek da xde org maen saidina ats ni....

.waniey jamaludin. said...

syukur....lepas aku taip post ni smlm...diorg semua beransur pulang.hahaha...dpt hidayah kot