.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, January 14

makan softball tido softball kelas softball...semua softball

td ade gym..just introduction sal bintg2 kat situ je
then td ade terselit sikit nasihat yg perlu di ambil berat
ehem..mcm ni..semua player baru berbakat weh
dah ade bacis softball lah..
so ade sedikit competition lah diantara kami
so disbbkan aku nak jadi player..tamau dok tepi lagi..R5 ke R6 ke tamo!!
so aku kene training betul2 neh!
so fighthing!!!
bape bnyk so der

sekarang bdn aku dah merasai kesakitannye
sakit ''wan'' bahu weh..ops...aku rase sbb fitnest rabu ritulah..cakit tau
disbbkan comel sgt gaye push up aku..ni lah akibatnye~~

wah..best nye diorg2 yang dapat pegi digi k-pop nye konsert
ade BEAST~~yoseob!!!!!
ahhhhhhhhhh!
*tetibe nak stress..tah pape lah.

like it or leave it ♥

2 comments:

farahin khairi said...

eyp! tu name crush kite lah! haahahahaha

.waniey jamaludin. said...

yeke???x perasan lah plak..kikiki