.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, January 20

생일 축하

180190

kawan baik
kawan gaduh
kawan tido
kawan nanges
kawan makan
kawan tumbuk2
kawan belajar
kawan tacink2
kawan segalanya

teehee..kawan dari teknik..die ni lah yang selalu wat aku nanges tau..
soob222...hahaha..padahal aku selalu wat die nanges.
dah nak dekat 3 tahun x jumpe..last jumpe b4 masuk  matrik
lame dah kan...aku igt lagi gaduh2 dgn ko..nangeh2 kat tangga
ko igt x? ha ha ha...sayang gile kat die ni..naseb bek x jadi bisex uuuu~~
hari akhir spm pon leh gado dgn die ni..sbb aku main2 dgn die punye panties
bhaha..paling jahat kan aku waktu skolah dulu..
malu lah~ *blushing

*bajet main number2 kat fb tu kat sini..nak describe2 org lak.hehe

aku just nak ucap epy bday..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
semoga cepat2 bertemu jodoh..aku x kan kawen kalau ko x kawen.
ne leh langkah bendul ko..ko kan kakak..umur dah 21 kan
aku arap ko cepat tinggi..eh silap...aku arap dpt jumpe ko~lame gile x jumpe ko wahai madaimimahsaidan.
enrty ni ptt aku wat 18/01/11 aritu.tp x de mase lah~
ok itu je..daaa

like it or leave it ♥

No comments: