.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, January 15

azam

pagi td aku smpi termimpi2 yang alarm dah bunyi tp aku snooze snooze dan snooze lagi
subuh gajah gile pagi td..adui..
pagi tadi training..penat gile wat drill
rase cam nak tercabut perut..ops..tgn ni hah
ok cukup

aku dah fikir azam untuk tahun ni.
dah 2 minggu lebih masuk 2011 baru terfikir azam zamani ni
azam aku adalah aku akan pasti kan aku pergi kelas kol 8 pagi
tamau tido lepas subuh kalau ade kelas kol 8 sbb mesti terlajak tido smpi kol 8.05 pagi
suke sgt bile terlajak camtu sbb leh tido balik
eh eh..pegi kelas lah!!

setakat ni itu je yang terfikir2 diminda
oh ye..minggu ni bnyk kerja nak kene wat
assignment 2...
lab report pon de 2..
selamat bertungkus lumus...tp malam ni dibah ajak tgok wayang weh
khurafat~~~aku memg nak tgok pon.la la la

like it or leave it ♥

No comments: