.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, January 1

1.1.11

cam best je kalau beranak hari ni kan
hai peeps..saya akui saya baru bgn tido
bgun2 je tnye akak skrg pukul bape sbb jam kat dinding kene cabut
die kate pukul 3 dah..kelam kabut aku bgn.padahal baru kol 1 lebih
hari ni org mengecat lagi..bersepah2 weh

semalam aku berparty smpi pagi..
subuh plak bleh terlepas.
hampes

percaya lah weh aku berparty
padahal untuk kesekian kalinye aku kemas bilik
x tahu lah bape lame bleh bertahan bilik tu dlm keadaan kemas
si pemusnah bilik sudah tentu adik saya sendiri
weh!!kalau bilik sepah aku x nak lik umah!!!!

haha..ini pesanan untuk adikku yang tersayam
tahun ni ko PMR..seng je tuh.
eceh..suki2 je...belajar rajin2...dgr ckp mak abah
jgn asek nak bertuuut tuuut je ok.
haha..ayat sensord disitu..paham2 sendiri
jgn biarkan diri anda diselubungi misteri

mentg2 dah masuk tahun baru macam nak panjg2 plak entry ni
eleh..mcm x biase wat entry pnjg2 je
ade ke org bace cek oii..

lapar lah..jom makan

btw aku nak ucapkan

HAPPY NEW YEAR KEPADA SEMUA READERS SEGEDIK SAYA~

like it or leave it ♥

No comments: