.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, December 26

TRANS-SELATAN'10 (UTM KL--->UTM JB)

hulllll yeah..
malas gile nak hupdate sal bnde ni
sbb aku x berjaya menamatkan program ni
sob sob...sendih sangat~~~sendih tau.

trans-selatan '10 adalah kayuhan amal anak merdeka 1 malaysia
berlgsung selama beberape hari juge malas nak kire
kayuhan amal ini adalah untyk membntu VIVA PALESTIN

hari pertama (utm kl ke pd)
upacara pelepasan kat utm kl
team A strt dulu..aku selaku cycler team B
start dari KAJANG sampi semenyih

*jiem..tu je cite pasal kjg..bukn tamo cakap aku pegi sane..tp kalau aku bgtau pon bukn dpt jumpe..tsk.

then dari semenyih teAM B cycling smpi mantin
then dari mantin ke pd
tido kat teknik pd
dah hbs sudah kayuhan hari pertama

hari kedua (pd ke melaka)
fuh fuh..semangat neh
pg tu lepas breakfast yg ditaja oleh family nisya
kami pon memulakan kayuhan..
team B kayuh dulu...hari tuh aku rase cam nak kayuh lebih ckit
so wat tros 50km++ 
penat juge...nek2 bus je tros karok bersama dibah
kitorg smpi melaka awal jugak
tidur kat pusat latihan penjara.
dah hbs sudah kayuhan hari kedua

esok pagi tuh..lepas subuh aku tidur jap
tibe2 ade kol...akak2 suh balik atok dah tenat..
so balik umah..x dpt nak troskan program tuh.

cyclers n urusetias yang len troskan perjalanan program itu dgn jayanya
dari melaka ke batu pahat
then batu pahat ke UTM jb

tahniah rakan2 trans-selatan..korg terbaek lah..
best wooooooo program ni..
tp kalau ade lagi nak jadi cycler ke urusetia eh?
renung-renung kan dan selamat beramal~~

nak gmbr trans...tp gile lah..smpi 40gB gmbr2 yg ade..isk3


like it or leave it ♥

No comments: