.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, December 17

sudah sampai rumah la..rumah saya bukan rumah awk.ok2.

biase lah tajuk kene overshadow entry ckit
arini yakin diri smpi sri puteri awal
sbb confuse bus kol 4 or 4.30
kol 3.15 gerak..
sblum tu sggh mcD beli juadah untuk sntapan dalam bus

smpi je sri puteri beli tiket
cet..4.30 rupenye
lepas anta aku diba balik sbb ari dah nak ujan
kene lah tunggu selame sejam lebih
mcD juadah dlm bus jadi juadah kaunter tiket jelah~

then hari hujan..naseb bek ade jejaka kongsi payung dgn aku untuk berjalan ke shell..
tgu bus kat situ plak..ok tipu..sbnrnye perempuan..(baru nak rase romantik skit)

kol 4.55 bus smpi..masuk je driver bus ckp sit penuh..kene berdiri
aku yakin diri ckp..''dok sit ni bleh kan''
sit tmbhn sblh driver..dan aku ttp boleh tertido disitu
ngantok kot..smlm dah rr x leh tido..
sejam lepas tu baru lah boleh duduk kat kusi sbnr sbb ade brader tu turun

hari ni aku rase cam naik unta tau
bus laju gile..then jaln memg bnyk selekoh..tp driver bus tu slumber je
gadis sblh aku dah muntah2...seb bek aku dgr lagu..n tutup muke dgn hood sweater
kalau x dgn aku2 skli muntah

kol 10 dah smpi..
dah smpi...dah2~alhamdulillah
esok mahu melawat atok.


like it or leave it ♥

3 comments:

baincardin said...

"Part 3" pulak datang menyerang. layan jelaa....^_^

Chaoi said...

lambatnyer balik..ada program ker?

.waniey jamaludin. said...

bain: huhu...ok2..layan...
chaoi: yup2...program kolej ler