.harus fikirkan poket masa depan.

Wednesday, December 15

sajesaje

sbnrnye nak ckp something tp x terluah plak
taip delete taip delete
exercise jari kah ini?

aku harap semua bende yang akan dtg ni berjalan lancar
sudah tidak mahu hirau.sudah!!ok ayat pening2 lalat

esok team B akan ke pendas
before ni dah pegi
tp esok macam nak lebih pancit dari aritu je
haiyoo..

then kenape aku rase cam ramai sgt org yg clash personality dgn aku skrg ni?
sbb aku ni bagus sgt ke??sumpah ko perasan bagus waniey oii
rilek lah..teng je..abaikan mereka yang x penting k
x penting pon mereka lam hidup ko
memg x penting..memang!!memang!!!

opss..emo..kang emo 3 ckp saya emo lebih plak
haish..rindu lah kat teman2 skolah dan matrik..
dah kawen ke blom diorg eh?
ehem~haha


rye...roshee..aku dah tgok vid yoona n yuri.
mereka comel lah..nak cubit3 pipi mereka~~~~
ok tata..nak basuh tight n tido~


like it or leave it ♥

No comments: