.harus fikirkan poket masa depan.

Wednesday, December 1

kumpul kumpul dan kumpul

kumpul cerita.baru malam ni..eh pagi ni ade mood nak post entry baru selepas selesainya final exam dan competition projek 2 jam kredit

FINAL EXAM~
29/11/10 ni lah tarikh keramat weh.paper last
ptg 28 tuh azie lepak bilik aku..study same2 lah
x paham tros bincg.pergh!!berkaliber betol kitorg ni
malam tu dibah plak join study skli.
memandgkan tumet saya dah balik..mereka tido kat bilik saya
xtvt yang kitorg wat smbil study
-karok lagu melayu
-layan lagu english plak
-tgok vid hindustan
-last but nit least...pirates of carribean - the curse of the black pearl

sempat lagi tu tgok movie..tp dah janji kat diri masing2 x kan nyesal kalau x dpt jawab esok
ALHAMDULILLAH...exam esoknye not bad..wlpn ade yang x dpt jawab..eh bukan..x sure jwpn.ah..ape je
yang penting sem 3 tahun 2 ini telah tamat sepenuhnyA~
x balik umah untuk cuti sem sbb join transselatan..strt 3.12.10-24.12.10
then esok ade kem sekriterat *x igt name pnjg kem tu


study sambil movie


notes dan buku sem 3

past year questions untuk disebarkan kepada jr *mungkin
buku untuk dijual *haha

stok komik dan novel untuk trans

COMPETITON PROJEK 2 JAM KREDIT
tgok gmbr je dahla.nak tergkan pentlah

EGG transporter.

whole project

group members indesigneers

rakusnye die!


abaikan mereka.

project tu walaupon x fully auto tp kami masih boleh berbangga sbb x de perot telur yang pecah~yay~
hdup sir.shuisma!ok tetibe 


LEPAS TU LEPAS TU
HE~~RINDU SAMA KAMU.


glove yang kepam lagi busuk
1 sem jugaklah glove ni duk lam beg aku tu
eh yeke?last pegg b4 puase kot.


stok makanan.
patutnye x perlu dah kan..sbb dah cuti.
lagi sekali diulang saya x de cuti.yay!!
ni kire stok untuk mgu ni.nyum2
trix tu c bleh blah..rindu kot nak makan
THEN!!


dah habis menonton playful kiss
sekali dgn episod special edition lagi~
geee

saya suke die..die hensem
baakal suami ke 4 ni.ehem.jom masuk meminang

ha..dah!!akhirnya..update blog smbil thn ngantok
effect ubat seseme and batok~slrppp



awak...saya dah paham dah perasaan bile keluar tgok wayang pastu makan..balik tgok korea..tido pastu tgok korea balik...on9...pastu keluar lagi dan balik lagi tgok korea lagi dan korea dan korea..tapi x payah fikir pasal study dah..x riso kalau x study..x nak amik kesah dah dgn buku wat mase ni..sbb saya pon dah habs exam macam awk!!!!pergh bnyk korea~~thanxx sbb awak dan awak dah tepuk2 bahu saya..so sweet

tadi tgok heri podter 7~yay





like it or leave it ♥