.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, December 9

THE 25TH GOLDEN DISK AWARD

kalau suju menang mesti aku bersorak gembira smpai dgr ke bawah!!
tp snsd meng pon boleh lah~~layan....sbb ade yoona!

thanx kpd roshee sbb bagitau cmne nak yakinkan diri  menonton rncgn tu scre live!!!
dah x tau nak bebel ape.
tgok gmbr je k..
bawah ckit aku bg result penuh awards tuh
memg x de subs tp aku buat2 paham je
aku kan org korea


disk bonsang


super junior ouh!!


cn blue tp aku dgr sinbulu~haha


sorry2 + bonamana
performance mule2 tu eunhyuk menari2


2AM!!jokwon si menageh


disk bonsang


gedik gile mamat neh..
gelak2 aku tgok dye
*kyunhyun*


suami weh..macho gile muke


suami ku yang comel


angkat ketiak semua!!





jokwon nangeh pas dpt digital daesang
seulong dgn macho nye smbung ucapan


congrats 2AM


dont cry bebeh!!
*yoona*


congrats snsd!!!
soshi soshi~
disk daesang


suami pertama~lovely je muke

semua dah menatap gmbr2 kan
seperti yang dijanji kan

Disk Daesang
Winner: SNSD
Samsung YEPP Digital Daesang
Winner: 2AM
Disk Bonsang
Winners:
1. DJ DOC
2. SHINee
3. SNSD
4. Super Junior
5. BoA
Digital Bonsang
Winners:
1. 2AM
2. IU
3. Miss A
4. CN Blue
5. Lee Seunggi
Samsung YEPP Newcomers’ Awards
Winners:
1. BEAST
2. Secret
3. Sistar
Ceci Popularity Awards
Winners:
1. SNSD2. SHINee
MSN Asian Popularity Award 
Winner: Super Junior
COSMOPOLITAN Rock Award 
Winner: F.T Island
Hip Hop Award
Winner:  Supreme Team
Production Award
Winner: Hong Seungsong
Achievement Award
Winner: Park Choonsuk
walaupun suju x menang disk daesang tu tahun ni
anda2 semua jgn bersedih ye
walaupun juge mereka x akan berpeluang lagi tahun depan 
sbb akan pegi berkhidmat untuk negara
jgn bersedih
senantiasa menyokong mereka weh!!!
super junior forever...oooohhhh
snsd juge~hee


like it or leave it ♥

5 comments:

ezareena~ said...

soshi daebak!!
wuhuuu!
xbleyh blah. ko pon wat liputan kan~
perghhh~
wat akaun semate2 nk tgk award tu je kot~ hahahaha
and xbleyh blah sempat print screen tu! hahahah~

ehem~ sjak bile ko ske yoona nie???
hahaha.. algo yoong!

.waniey jamaludin. said...

haha...tau xpew..eh tp ade WGM gak rr....aku mesti bkk gak kdg2~~

yoona yang suke aku dulu..
haha
die comel kot...
die kan ade berlakon dlm cinderella man~dari situ lah kami mule berkenalan

- E3el@ :)- said...

omooo:)
it's ok kak xmnng taun ni pon xpa...tp dekat dihati menang dowh!!!
aigoo:)
saranghae suju:)

- E3el@ :)- said...

omooooooo:)
xmenmg xpa taun ni kot!
tp kat hati menng slamernye!!!
aigoooo:)

.waniey jamaludin. said...

HUHU~BETUL TU..SUJU FOREVER~~