.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, November 22

kenape bnyk calar helmet aku neh?

macam biasa bangun pagi tros mandi.
pagi x pagi lah
bgun2 ade 2 miskol
dari mak kol 9++
dari jol 10++
ouh aku bgn 11++

bahaha..xlame pastu azie n dibah ajak makan
aku ajak azie pegi fakulti.nak kutip paper2 test 2 yang ade
minum ais kelapa td.mantap ais nye!
dah siap makan isi minyk motor dulu.

otw tuh aku perasan ade bnyk calar kat helmet aku
ade org jatuh motor ke time pinjm motor aku neh?
pelik je calar nye ni.
calar2 kat visor.
bile dah smpi fakulti aku cabut helmet tuh..
baru perasan..eh ini bukan helmet aku neh

tnye lah ajurin dgn roshee
sesape tertukat helmet dgn aku
ouh rupenye2 memg tertukar lah!

saya kenal sayang saya
saya juga kenal helmet saya


lepas tu bile dah jejak kaki kat fakulti.
perasan kenape kaunter tutup jek.
aku ckp kat azie ngah rehat kot.
dgn tong sampah bergelimpgn nye.
fakulti td nmpk cam padang cowboy dah..naseb bek x de gelung2 rumput kering ditiup angin * ini lebih ni

pastu pegi pejabat lecturer..pintu kunci2..smua pintu kunci nak masuk pon x leh
then aku ade teringt ade bace kat 1 blog ni..hari hol johor ke eh?ke hari jadi sultan die?ok x tau x igt
pastu balik je lah~

ouh ya..lepas mkn kene telan ACTIFED DAN PARACETAMOL SERTA UBAT BATUK CAP IBU DAN ANAK
mak kate kalau ngantok pastu take 5 lah~
baik mak~

saya bersedia untuk take 5

kata2 terakhir
semalam terTONTON cerita SUNGKYUNKWAN SCANDAL smpi 3 episod
lepas subuh baru tido.haish..lagha2

like it or leave it ♥

2 comments:

أديبه اسماعيل said...

dgn tong sampah bergelimpgn nye.
fakulti td nmpk cam padang cowboy dah..naseb bek x de gelung2 rumput kering ditiup angin * ini lebih ni..

haha...ak leyh byg cane..smbil ko n azie mlihat dr 1 sudut yg jao ngan muke. owh xdpt d'taipkan ngan jari jemari...haha

.waniey jamaludin. said...

ko bab membayang memamng cepat je..