.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, November 7

berat mata memandang~euu

saya x suke lelaki atau perempuan yang ada gmbr bertulis perkataan ''RESERVED", ''im taken'', ''booked'' and what so ever diatasnye.EUUuu

perlu ke macam tu sekali.kalau aku lah..aku akan cube elak kan wat bnde mcm tu.
ko x rase cam ko ni hotel or meja makan ke bile wat cmtu?
bhaa..

tp itu pendpt aku..tp bagi org yang buat tu..mesti diorg n kapel diorg rase bangga.
or maybe secure sbb x kan ade org akan kacau awek atau pakwe diorg kan

then name kat fb x perlu la kot wat combine2 name seperti aminah iskandar atau baby sayang iskandar or pape jek.eh kenape name iskandar yang digunekan..saje amik name abg technician kat bengkel tuh. *haha..x de keje

kalau dah jadi laki bini tu laen cite r..cmne kalau diorg clash...pastu jadi baby benci iskandar plak ke?tsk

then kalau x combine name mesti nak letak gmbr pakwe dia o makwe dia sbgi profile pixx.
then aku pon akan keliru..ni fb awek die or pakwe die?
haish..nyusah kan org betol

ok anda mungkin rase saya emo.tp beselah.perempuan kan.emo itu perlu~
*botol air smlm tertggl kat basikal..then x de sape pon igtkn saya..tsk

like it or leave it ♥

2 comments:

July Alan said...

Haha, sangat setuju!!! :D

.waniey jamaludin. said...

haha~yeah...sila tekan like