.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, October 5

serba ringkas.

mungkin akan ringkas.manusia berubah2 kan.
cerita ceriti so panjang juga lah

pagi td dengan tidak sedar diri nye tidak bgun pagi
padahal kelas kol 8 dan dan dan ada presentation.
terbgun kol 8.15 itu pon dgr enset memekak2 azie call.

mandi seme.sarung baju kurung yang x yah iron.
8.30 camtuh siap.tgu bus di bwh.
tp bus 8.30 dah berlalu.
merengek2 soh azie amik aku kat kolej.tkut nek bus x sempat.
akhirnya dibah jemput aku nek motor acap.
helmet ade 1 je.dan aplah malang.baru bergerak dari kp..
abg polis lalu.setepek dibah kene saman.
sian dibah..pdhl salah aku.
sbb aku nak bwk motor sbb pakai baju kurung.x nak terkangkang2 dok blkg.
pas dah setel seme..patah balik amik helmet kure2 aku.

fuuh..naseb baek sempat smpi.
dgn gelabah sbb x sedia tok presentation tuh.etnik je pon tp prof agak susa untuk dikwl.hee

tibe2 LIM suh slh sorg aku diba n azie present untuk pengenalan
disbb kan dtg lmbt mereka mendenda aku.so aku lah kene presnt tentg pengenalan.

''assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua.
hari ini kumpulan kami akan membentangkan tentg hubgn etnik antara tamadun di alam melayu.saya akan membentang kan tentang PENGALAMAN..eh..pengalamn pulak.PENGENALAN''

dah la dgn yakin dirinye.memg malu juge lah sbb kene gelak.naseb bek lecturer x bpe perasan.
fuh fuh..pastu smbung seprti biasa..itu saje.malu beb.

saya malu malu kucim..

like it or leave it ♥

3 comments:

diriku said...

he2..dah lama dh abis subjek Hubungan Etnik ni..

baincardin said...

pengalaman apa lak ni..hehe...^_^'

.waniey jamaludin. said...

bain: haha..tibe2 tersasul pengalaman..nebes sgt agknye

diriku: yeke?adui..cemuih rase nye nak abis kan etnik ni