.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, October 15

menari2 sehingga perut kempis

statements itu bole pakai kah?

arini 1st day cycling.training untuk tras selatan lah..ape lagi.

bwk basikal.eh bukan bawak..penat la nak bwk basikal tuh
arini kami cycling pusing2 utm.
nek bukit turun bukit nek bonggol turun bonggol
nek lemak turun lemak.seme naek turun lah.
siyes penat kaki ni..gegel gak bile turun basikal tuh
sakit di celah kangkang  peha dan pergelangan kaki juga.

dah lame x mengayuh..jauh plak tu pegi nye

then balik tu x de keje anto mms kat mama mikha n mama hatta
muke penat baru lepas cycling

then mama mikha reply
mK :woi!kurus n cengkom kuke ko..aku kat lua.kang ak tnjuk kat mom.
aku : perot ak maintain ok.hahak,,ee,,jln je mikam
mK:ak soram.wt rmbut jap.mikam tggl.beli mustajab,sapu,pasni maintain badan tu..nti dtg penyakit payah pulak.
aku: ad jep mustajab.tp mls capu..kikiki..wat lebonding ke?

sbnrnye part bwh ni je nak type.tp cm rajin type seme

mK: sapu r,ko da 20thun,time melawo dah ni.jgn dgl.muke tu pakai sunblock..yup..lebonding ckit je,bukan yang lame tuh..


bhaa~~gelak2 juge lah aku..kelakar la mama mikam ni
tp siyesly..saya mahu kempiskan perut lah..
bloggers ada tips x?

saya nak kempiskan perut tp x nak diet.yeah..bersukan ok~

hik hik..maria mercedes beraksi.




ok gedik juge ye..maaf.

like it or leave it ♥

No comments: