.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, October 25

down

heh..down sbb arini saya punye performance x bagus
mungkin sbb smlm dah cycling 20km.(ele 20km je.kate din)
arini kaki ni merajuk
haish..susa la nak berurusan dgn awk ni kaki!
tp azie n dobah steady je.cayalah!

kdg2 ati ni fikir..mampu ke aku nak cycling time prgram tu nanti
haish...susa la.saya takut saat2 akhir nak tarik diri..x macho gile.
haish..saya kene jage market kemachoan saya!

dah beberape off day study
pemalas tahap ke 10!
ok saya ngantok n penat traing td~gud girl kene tido awll kan.

like it or leave it ♥

4 comments:

farahin khairi said...

good girl! :)) keep it up!

.waniey jamaludin. said...

haha~thanxx parah

أديبه اسماعيل said...

steady tgkorak hangla...ak pon hilang nfas td. xsuke utm...haha

.waniey jamaludin. said...

bhaa~~~grgnye