.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, October 4

bnyk yang x betol dari yang betol.

realiti hidup mase kini.
susah nak percaya kan.

kalau anda bnyk mase lapang
yang x bnyk mase n pura2 x de mase x yah nak sebuk 

*macam terkerek plak.

ok..mula2 ton ton lah i ni!


pastu anda bace artikel ni plak
agk pnjg tp kan dah ckp kalau ade mase je bace.
masing2 dah besarkan.
boleh pk mane nak amik mane x.



renung renung kan..
pastu explain kat saya boleh?

*senyum*





like it or leave it ♥

3 comments:

basirahsmarties said...

weyh ak pon dah fenin tgk
ya ALLAH...
NINIEY TRANG KAT AK BLIK

dibah dobah said...

means mnusia purba 2 bkn mnusia ke?? bkn nabi adam mnusia pertama?? konpius2...

.waniey jamaludin. said...

BIOH: EM EM...AKU SOH KO EXPLAIN SBB AKU PON KURG PAHAM
DOBAH: ITULAH..KONPIUS JUGE

TP YANG DPT PAHAM DARI ARTIKEL TUH.
MAKNE NYE ADE BEBERAPA ADAM DAH DICIPTA SBLM NABI ADAM KITE..
NABI ADAM MANUSIA PERTAMA YANG DICIPTA SEBAIK2 MANUSIA.

WALLAHUALAM.