.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, October 8

all the fats have to melt rite now!

its started bebeh..u can do it.
itu yang aku sebut dalam hati banyak2 kali time training trans selatan td.
tp tp tp.ok mula2 training bole kan maafkan diri sendiri sbb x dpt nak jogg all the time..de gak aku berenti berjalan
lagipon my lutut belom ok lagi..
azie n deborah dah kedepan.aku  x mampu nak kejar *nangis jap tepi loker
hey trans!!jangan la pakse lemak saya hilang.
woi waniey!perasaan sayang akan lemak perlu dikikis.
saya nak cycling juga
saya nak tgok sejauh mane kefitnessSan saya.
*bleep test pon stkt level 4 ++ na keco kan.*

cycling dari utm kl - utm skudai je pon *je pon ok je pon!di lualng jepon.dah2 jgn nak ulang bnyk kali..jijik ah!



terbaring camni lah aku time kat lalaun tepi tasek tuh
*ok ini bayangan time lari2 tu k*

hey blogger!bg saya semangat untuk terus kan niat join cycling ini ok!
tQ



like it or leave it ♥

3 comments:

farahin khairi said...

come on, waniey, mula2 ni memang la susah ckt. nnt da xpenat da lari byk mane p0n. :)

أديبه اسماعيل said...

c'mon!!! kechaiyop2 kn....keboleh2 han.....oyeahhhh!!!! sbt oyeaahhhh!! 2 kuat2...ko akn rse smangat!! oyyeeaaahhhhh!!!

.waniey jamaludin. said...

thanxx bg saya semangat!

*pegang loker unutk berdiri dari tmpt nangeh td.