.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, September 6

super sonic (penat sebenarnya tp seronok dua benarnya)

jumaat : shoping raya with tiah n rye
            berbuka bersama tiah,rye,nab,ain musa,zarl,lee,may dan robin (mungkin la name dye robin)


dah siap shoping.acara mencari rye si pemakai shawl



cube untuk tidak menjadi bapuk


rye ceria di samping zarl


aku,ain musa
tiah.,rye,zarl


lee make a wish
LEE, EPY BDAY!!



tiah: macam angelina jolie x bibir saya?
rye: x pon (x nak pndang)


gmbr khas tok bioh
bioh: kami merinduimu

sabtu : reu n berbuka 4m1 '06 di kfc dkt ngan kefo wangsa maju (1st time aku smpi kat dunia wangsa maju)
          mereka yang terlibat aku,lulu,teera,mira,bibie,sara,ali,rayhan (awek ali),apiz,cicol,salleh,uvais,fashli,shah             kecik tp dah besar,alip,hariri,caey,syafiq,haris (dtg kejap je)  *aku berusaha mengingati sape yang hadir smlm. tp ape2 pon hmpir 1/2 class yang dtg..tahniah semua!


aku,mira,sara


aku n lulu


aku ,bibie.teera


sebhagian agy ngah korek idung kat blkg
ajak amik gmbo x nak


jejaka hot!haha
bgus fashli..gud job..sila bg tips kat aku



ok itu je.rye kate aku asek letak gmbr je kan
kalau cerite bnyk pon x de org mau bace der

hihi~itu saje.skrg dah ade kat umah.bnyk keje nak wat ni
xsbr nak raye (nak duit raye.nga sengkek ni,shoping sakan)


like it or leave it ♥

No comments: