.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, July 8

pfffffffftttt!apejadi?

ok.no wonder aku bley tertido smlm setelah bermulanya 2nd half
x nak aku kecewa lebey ketika spain menjaringkan goal
ok boley trima

memg diakui lah spain maen memg best smlm
mereka bnyk peluang tok shot tp naseb x menyebelahi
germany lak maen cam x de smngt je
bola bnyk x dpt pastu
germany men tp aku nmpk cam uruguay lak
bukan aku nak ckp uruguay tu teruk sgt bermain
tp nmpk cam dah tnda2 kekalahn ok
dah la x bnyk wat shot
benci2!!!!
*sambil renyuk2kan baju germany

aku bgn2 td bukan nak tros subuh
terpk2 germany kalah ke?
tgok2 kat fb rupenye betol
haish..x bley jadi..sape score spain?
dan2 lepas kuo toilet tgok berita kat tb1
ade plak cite sal bola smlm
so dah tau la.

jadinye tok final fifa world cup ni aku akan menyokong spain plak
sbb dulu neder alah kan brazil so aku x nak sokong diorg
boley kan cmtu

ozil~its ok..awak maseh mude...berusaha lah di wc 2014
david villa dah tua kan time tu.dye maen agy ke?
*ayat cam x puas ati je kan


hambik puyol hambik!

ok cukup ah tu
tp germany kalah punye kecewa x setebal apabila brazil kalah
teeeeeeeeeeeeeeeeet


like it or leave it ♥

No comments: