.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, July 11

loser selama 3 minggu

bahawasanya saya
nur syafawani jamaludin
no kad pengenalan 9***********
mengistiharkan
saya tertinggal beg lappy didalam bonet kereta
saya hanye menyedarinye apabila ingin mengecaj henpon
ini kerana didalam   beg lappy itu terdpt
lappy  <--sudah tentu
charger fon nokia n sony
hard disk
pendrive dan mcm2 lgi

makanya ...padan muke saya
3minggu tanpa laptop saya..saya tatau la apa nasib saya
kene tnye sotong paul neh

sbnrnye beg tu ke hulur ke hilir dah bawak
tp akhirnye letak lam bonet
pastu lupe..pastu padan muke lagi skli!

dah la sblm tu..dah babai2 family sme
nek rr bilik nak kemas..
kunci lak tertinggal..
mak saya pusing balik..
lepas tu teringt kat beg lappy
tepon2 mak saya dah kat sempang renggam~
ok dah cukup ayat dah merapu
saya benci
k bye
weh
hoi
daa

like it or leave it ♥

No comments: