.harus fikirkan poket masa depan.

Wednesday, June 2

diam~

tatau nak post sal ape
td tgah mkn cam dah pk nak post ape
tp bile balik bilik..on9..ym dgn deborah
ym dgn tiah
heart to heart luah luahan pe yg terpendam
so dah tatau nak post ape
mungkin aku salah
tiah kate aku x matured
tp ape lagi aku ley buat
kalo sbb tu rr dye nak masam2 muke dgn aku
ape aku ley wat agy ha?
em..tp kan..
not a big deal for me kot
skrg aku hnye perlu sbr
pedulik la wei
mals nak care pon ade
tp ari2 jumpe kan
kalo dah hilang sbr baru slow talk kot dgn mereka
itu pon kalo mereka sudi
kalo mereka x sudi..damn~aku ke yg berslh?
shut up!
aku wat slh pe wei?
sbb post2 di fb?
ym2 aku dgn deborah n azie?
ko stalk kami ke ape?
ah! F*** o**
ok maaf~
x dpt kawal perasaan
kawal3!!!
pffft~

maaf..ini adalah luahan hati sempit
YA ALLAH..bukakanlah hati ku
supaya dpt aku berfikir lebih waras


like it or leave it ♥

No comments: