.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, April 11

SAYA BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA!

tajuk xde kene mengena dgn isi post ini
tp pepon memg bngge pon..
org endon bangla seme memg bngge ah dok kat cni!

sedikit berduka sbb exam material sc td jwb macam hram~
berduka juga sbb esok ad exam math engineering lak.
pagi2 lak tu..sempat ke koi nak revise mlm ni?
dui~

exam td..hurm...ha...huuuu...aah aahhahahahah!
keluhan berat dilepaskan
tp kene go on tok next paper waniey!
jgn ngade2 k~chill3!!
hanggok rr chill!!
chill la ngok~ok..tenang..tarik nafas...fuhhhhhh..tsk tsk
tp saya tetap riso kalo kene repeat paper tuh!
tamo aku..agy sekali kene hafal mnde ngarut!hah!

k la..mau mandi then tido jap..mlm ni nak stay up pula..

sblm tu..

"semoga waniey dpt menjwb paper math dye pade esok hari dgn jayanya..aminn"

isk.saye rase mummy nie kene bljr lebey lagi ni
jgn sek on9 je..fokus mummy nie!u can do it


ada2 je mummy nie saya ni..
itu lah ini lah
tgok cam saya..shilekk je~


hatta!i miss u like crazy~


like it or leave it ♥

No comments: