.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, April 22

mine!

maaf kalo mengaku yg bukan saya punye *hoi hoi..saya punye lah!
tp cam bese tetap ngaku gak
saya dah lame usha dye
dgn tubuh bdn yg kecil dan suara yg menarik tertarik dan bertarik minat saya
every single words yg dia nyanyi kedgrn best!!
saya sukeeeeeeee sgt RYEOWOOK!*tegas disitu ulang 3 kali
ryeowook oppa!


wa niey ninie tu satu2 nye awek koi


dgn kuasa bulan..wa niey mi lik sa ya!


enough is enough waniey!!
ok mamat kedua ni saya perasan ketika sdg mahu cari ryeowook saya diatas tu
macam knl la mamat ni..ad berlakon ke eh?
saya suke awak kyunhyun sbb awk superb chomel
bibir mu lebey mungil dari nab
mata mu x semexico tiah
dirimu bukan mata $$$ sperti bioh dan
bulu mata mu x lentik sperti bulu mata rye..
ouh kyunhyun oppa!
wa niey suju!


awak superb ayu!
like very2 like



tp anda2 jgn ingat saya akan melupekan siwon oppa saya
no3!!mana buley..bdn nye yg sasa
perut x berlebihan
muke matang
cool !
beliau tatap nombor satu dlm hati beta!


sayang..jom menikah!


*nab2!usha la ft island pula..lagu mereka best!
kecik2 je..arap nab sedar kehadirannye


like it or leave it ♥

2 comments:

Unknown said...

waniey...!!!!
kyuhyun aq punyer!!!!!
jgn curik!!!!
hahahaah...

.waniey jamaludin. said...

ahaha~
maaf la..tercurik~