.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, April 20

hiburan seisi keluarga

berhibur sambil begembira
eh eh..cam nak wat iklan themepark je kan..

ouh nabilah *saya dah pgil..merdukan..saya sgt setuju
benci gugurl yg bile gado ngan balak dye..
bawak smpi ke bilik..gado2 je rr..
x yah rr dgn rumet sndiri nak masam muke
bajet gile~blom officially balak dah nak buat2 muke kalo gado~
kalo offically tatau r pe nak ckp
boley terjadi perang dunia ke 3
aku pon nek nyampoh rr wei!!

*maaf emosi terlebey

eh eh..tiah dah muncul balik la..
penuh rr notification koi~
hee...pegy bgembire dgn ulugbek rupenye.
igt kan pegy mana..
la awok pegy situ je? ek ele awok

*sbnr nye tak phm pe aku nak luahakn..saje nak tunjuk kan kemesraan

eh laaa..bioh dah 5 ari kat umah sdg kan aku baru sehari
terer rr dye..terharu rase
bioh disamping cuti yg pnjg ni..rajin2 rr memasak seperti yg diperintah kan oleh abg ko~
hahahhaa..

*juga x tau ap nak ckp dah

hye rye chullie!
awak study kat libarary lagi ke tu?
suke puan nurbani pabila mnegetahui nye~
ehehehe

*em...

sbnrnye saya rindu anda wahai cg's~
araap gile dpt wat reunion kan nab?
kan kan!

huhu!

rindu anda 100 kali~

like it or leave it ♥

No comments: