.harus fikirkan poket masa depan.

Wednesday, April 7

bukan kadang tp selalu je ss

lecturer ckp ad kene anta asignments
tp aku dgn yakin diri kate dye soh wat je xyah anta
bile kwn aku tnye kene anto ke x
then esok nye 1 kelas kene mrh

ad sorg senior chinese look
i tot dye islam sbb time mhs ad senior ckp name dye nur aida tan
dan yakin diri cite kat rumet saya
td kwn ckp sal facebook dye
name beliau adalah ida tan mei-erh
terang tergn cristian chatolic *ayark

ritu rase x pues ati dgn rumet
ari esok dgn jiran lak
kdg2 dgn jirn jauh
tp mereka puas ati ke dgn saye?

kdg2 memg ad rase iri tgok psgn x berchenta lebey mesra dri pasgn berchenta
tp perlu ke iri hati?
bukan iri la...rase curious je kot..dye ni kapel ke x..kan!
ehem!

isu hngt remove2 antra say dan tiah
isu hngt ke?
arini hangt rr kot..
esok luse hlg rr cite ni

esok awk syg saya
arini pon sayag saya
bile nye x syg ni?
tol ke syg ni?
hahah

karut dah..
btw kpd yg bekenaan im really sory
dlm hati bnyk setan
sometimes suke curious2 kat org
padahal org tu x slh pon ngan kite
i hope dat i can throw this turbulent feeling away from my heart flow
im also hope dat our friendships will alwys full of precious materials dat we can remember forever n ever
and i hope my feeling or mood will always in constant angular velocity so dat i can always cheer wif all of u n of cos wif my sasa
i love u all!muah


eceh!
blah la wanai~

like it or leave it ♥

No comments: