.harus fikirkan poket masa depan.

Wednesday, February 10

saya benci sundae coklat

uh uh,,
bukan ap la kan..
tp memg benci la! *bwat mase ni
geram nye..
nak post blog oovoo2 ngan tiah pon cam dah x nak dah

blah la ko tiAH *emosi lak ninie ni

sbnrnye x de kene mengena pon dgn tiah(makcik retro)..saje wat gempak..
cerita nye begini..
aku jemur kain lam bilik..
atas meja ad sundae coklat yg telah cair (pemberian rumet yg ditgl kan selama sejam lebey sbb join survey muvie)
dgn 1 libasan kain telekung aku..diulang kain telekung..
sundae tu dgn megah nye menumpah kan diri
kalo tumpah je x pew..
ni suar aku, suar kecik aku,lantai,beg troli yg dah dipacking dan kain telekung itu sendiri dinodai oleh sundae coklat lazat penuh krim

fuh fuh..
ko pesalah!!!
then tepakse la mengelap disaksi kan oleh rumet ku dari pandgn katil~

geram rase nak mencarut!
dugaan ap kah ini?


mungkinkah nak soh waniey bersedia dgn kemungkinan mencuci pot pot hatta?

saya sedia!


makcik retro vs makcik senget

tp tetap nak letak pixx oovoo2 ngan tiah



like it or leave it ♥

No comments: