.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, February 8

betul la aku pegy uitm,,x tipoo ko pon kan!

hye2! *excited la x kan sedey plak*



cam yang aku bgtau anda seme.(cg je x seme).
semalam aku n dak2 kolej pegy uitm shah alam.
ad friendly football match antara team kolej perdana(utm) ngan kolej perindu(uitm)
yewla..mesti la dak laki yang men..x kan gugurl lak..
pt gugurl ad match netball tp saat akhir x jd..x dpt aku tunjuk bakat gerakan kaki paling bnyk!
cet
so..jd pom pom gugurl je la

dah2 jgn ngarut..ni je gmbr gedik2 smlm~


shhh..tido tipuu je ni
paling over ke?x kan

skema..ahak

lam bus la..x mampu la nek flite

dpt makan free

tmpt persinggahan sementara.

ngan rumet aku la..bukan rumet ko

azie dgn rumet dye la..bukan aku..eh diba tido
biskut pink...eh eh kerpok
sebelum pergi sbnr nye..
eh ko..asek tido je
not in ascending order la..
argh!!pergh pergh papelah!
*jumpe zakaria..tp lupe nak amik gmbo..
huhu..ok dah2..
bye2 *kurg excited..isk ngantok la



like it or leave it ♥

No comments: