.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, January 23

sedg kan maen kejar2 pon penat..apatah agy study

eceh!post kali ni x de kene mengna pon ngan study..
mls nak pk sal study aku neh..(ko nak mati ke x nak pk)

cite nye cmni..(siap bercostum katak dan mikrofon ditgn)
bace tau..la..x nak bace ke?
x pew la..
waniey citer je..

ok...lepas hbis jew kelas math engine td..lam kol 5 la..
tros lik kolej..solat then turun men sofbol..
sebelum tuh anto order kat kedai makan luar uni..
aku la paling smgt nak order situ..
murah dan bnyk..berpatutan la tok perut saiz xl cm aku neh.

order2 nye ialah,
-nasi gorg kg-2
-tomyam campor -2
-nasi gorg cina+ dgng kunyit 1
-nasi goreng kerabu + dagng kunyit 1(mine)
-nasi goreng kg+ ayam pedas -2

kompem telah dihantar..
hbs jew sofboll..dgn motor kriss milik jol..
aku n azi pon p la amik mknan2 yg diorder..
dgn riang nye membyr..
x cek pon ckup ke x..
smpi2 jew tgkat bwh kolej..

aku:eh azi..nasi ad 5 jew..
azi: 6 la..1 2 3 4 5 6..eh..5 jew..
aku:aku nye x de ke?

cek2 kertas order..tenyta memg aku nye yg x de..
sedey jew..penat tau smgt nak makan masakan studnt corner yg bnyk tu.
sian perut waniey..
seb bek rakan2 membntu..bg waniey makan arini..waniey msk nasi jew td..
huhu..thnaxx all..

ha..td time men sofbol..dgn kelajuan maxima..
bola sofbol tuh melutu di tulg kering kaki kiri dan juga di lutut kanan..ouch..sakit tau..
x cukup ngan itu..ketika ingin mengkap bola balingan roshee..
jari tgah kiri aku cam tergeliat..
kudrat kuda ni...haha..salah tgkp kot..
jari tengah tu..
agak membengkak tp x seperti kaki rye la..boley kawal agy...
sapu mustajab surut kot lemak dye.

tp bukan itu saje..
arini hana,my rumet ad test..
pinjam motor jol agy..anto dye smpi fakulti..
pastu time jemput hana..
singgah la arked perdana..mau beli gula,head fon,mouse n roti hana..
time nak balik..dgn megah nye(megah la) start motor..
hentakan pertama menyebabkna banana peel ijau aku putus..
paling best la putus disitu..
otw lik..pakai selipar hana..x selesa menungng motor berkaki ayam..

pastu..pulang motor..nmpk tong smph..campak jew banana peel lam tuh..
terhapus nostalgia bersama beliau..
menghapus dosa boley ke wat cm tu?
dgn muke yakin aku..sambil sengih kerang..
berkaki ayam dari u6 smpi u7..seb bek dekat..tp agak kerg disitu..

*penat kan bace..ayat bahase m dah la hanco.
em..tu jew aaa..
leh..5m.p kan ad...tukar la..tamo vga2 neh..
pakai shawl plain pon boley licin kan hubungan..apatah agy kalo pakai tudung ct

like it or leave it ♥

No comments: