.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, January 12

realiti itu menyakitkan walaupun tidak semua begitu.

huihui..lame tol x berblogg..igt jew nak wat entry baru tp sgt bz la saya..
lagi pon sape jew nak bace luahan aku yg tah pape ni..
siyes shit idup aku agak bosan..
asigmnt berlmbk...sofbol lagi..test berderet mgu dpan..
thanx la..idp sebgi pelajar memg cmni kan..

bgn pagi
mandi
p kelas
gap jew makan
gap jew balik bilik
gap jew merayap
then pegy kelas balik
pastu sofbol pula..magrb on9
afta mgrb makan plak..
kol 10 baru strt study..tu pon mata dah ngantok..
on9 fb segar hingga ke pukul 2.
study x semene..
quiz menghancor..test x kaber agy...
esok nak p kilang sharp pula..lwtn industri..
gedik2 gak nak ikot..
awl lak tu..
6.50pg nak gerak dah sbb kilg tu kat batu pahat..
2jam gak la dari tmpt aku ni..
td lak baru dpt asigmnt baru..
dienamik_dynamics : 4oquestions anto jumaat
another 29question anto isnin
math engine : 16 question yang aku x paham lgsung ap bnda juga anto ari jumaat

hok mane se patut koi wat dulu eh?
emosi agak terganggu..masalah wanita la..besar mana pon..ckit je

like it or leave it ♥

No comments: