.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, January 21

jerawat batu kat belakg pecah berdarah2

sudah jatuh dipijak semut..pepatah baru tu..
aply la kat kehidupan seharian..
ah itu semua alasan!


sebelum tu...shit!!
mencarut jap..
arini kan test dynamics..
strt kol 9..kol 8 dah tgu bus..
tgu la dgn megah kat nombor 1!

punggung dilabuhkan..suara dibesarkan..
borak2 tgu bus..


10minit kemudian..

diba o azi: weh..cat ni x kering lagi ke?
aku: ha yeke?bodo melekat..kat aku ad x?
azi: ad2..kat aku?
bla bla bla..
conclusi...seme kene cat except diba..padahal sabtu ahad minggu lepas2 kot bnda alah tu dicat..

balik test,
zureen: waniey,hang kalo nak cat pon..cat la semua..
waniey: eh..JERAWAT BELAKANG BADAN AKU PECAH LA..

shaittt je!

mangsa: suar slack baru+baju angah bg aku



like it or leave it ♥

No comments: